top of page

Kjappe Økter

Korte på tid, men stor på resultater? Velkommen til våre kjappe treningsøkter! Med vårt effektive program trenger du ikke å bruke timevis på treningsstudioet for å oppnå dine mål. Vi tilbyr intensive økter som er designet for å gi deg maksimalt utbytte på kort tid.

Pump Fullkropp Fort

Gym | 3 dager Splitt | Middels

Treningsprogram som fokuserer på trening av hele kroppen ved hver økt med supersett, med kun manualer og benk.

Pump Underkropp Fort

Gym | 3 dager Splitt | Middels

Treningsprogram for nedre del av kroppen, tilpasset en treningsutøver på middelsnivå som kun har tilgang til et sett med manualer og benk.

Nybegynner Fullkropp

Gym | 3 dager Splitt | Nybegynner

Et treningsprogram over tre dager som er skapt for å hjelpe deg med å bygge muskler og styrke i hele kroppen! Du trenger bare en manual og en benk.

15 min Kjappis Overkropp

Gym | 3 dager Splitt | Middels

Treningsprogram designet for å utfordre deg på ulike bevegelser og muskelgrupper i overkroppen, kun med manualer og benk.

Rask 15 Min Overkropp

Gym | 2 dager Splitt | Nybegynner

En 2-dagers treningsplan rettet mot overkroppen din! Disse treningsøktene tar 15 minutter eller mindre, slik at du til og med kan bruke dem som et tillegg.

30 Min Overkropp Pump

Gym | 2 dager Splitt | Nybegynner

En 2-dagers treningsplan rettet mot overkroppen din! Treningsøktene tar 30 minutter eller mindre. Alt er designet for å gjøres med bare en manual og en benk

Pump Overkropp Fort

Gym | 3 dager Splitt | Middels

Her er et treningsprogram for overkroppen, tilpasset en middels erfaren som kun har tilgang til et sett med manualer og en trenings benk. Vi

Nybegynner Overkropp

Gym | 3 dager Splitt | Nybegynner

Treningsprogram over 3 dager som retter seg mot bryst, rygg, armer og skuldre! Øktene er RASKE og kan gjennomføres på 30 minutter.

Nybegynner Underkropp

Gym | 3 dager Splitt | Nybegynner

Et treningsprogram over 3 dager som fokuserer på rumpemuskler, hamstrings, quadriceps og leggmuskler!

Rask 15 Min Fullkropp

Gym | 2 dager Splitt | Nybegynner

En plan for to treningsdager per uke som kan gjennomføres med bare noen vekter og en benk! Bygg muskler, styrke og arbeidskapasitet samtidig.

Rask 15 Min Underkropp

Gym | 2 dager Splitt | Nybegynner

En 2-dagers treningsplan som retter seg mot setemuskler, hamstrings, quadriceps og leggmuskler! Fullført på under 15 minutter.

30 Min Underkropp Pump

Gym | 2 dager Splitt | Nybegynner

Disse treningsøktene tar 30 minutter eller mindre. Alt er designet for å gjøres med bare en manual og en benk. Enten du er hjemme eller på treningssenteret.

bottom of page